Ook even voorstellen

Stel je voor op dit forum.

Ook even voorstellen

Berichtdoor Anorak » wo 15 feb 2012, 05:28

Mijn forumnaam Anorak, 49 jaar. Expat Engineer... Momenteel wonend en werkend in Vietnam. Kijkt met tevredenheid zo"n 6 jaar naar BVN TV, kijkend vanuit West Afrika, diverse landen in Zuid Oost Azie. En in elk land de moeite genomen een schotel zelf te kopen. De opkomst van internet in derdewereldlanden is geen optie voor livestreams als uitzendinggemist. En ben daarom erg blij met BVN TV.

Over de programmering wil ik het maar kort houden, ook ik zie wel eens een programma voorbij komen waarvan ik denk, moet dat nou? Maar realiseer je dat deze gratis dienst door vele mensen worden bekeken, waarbij natuurlijk de verschillende voorkeuren voor programma. Een dikke pluim voor BVN TV.
Anorak

Website: http://www.vietnamprojectconsultants.com

Re: Ook even voorstellen

Berichtdoor zigeuner » wo 15 feb 2012, 06:39

Hoe komen mensen erbij om BVN "gratis" te noemen?
Ze ontvangen bakken met geld aan subsidie.
Ons belastinggeld dus!
Het zou pas gratis zijn als het geen belastinggeld kost en BVN een commerciele omroep (als bv RTL) zou zijn waarbij adverteerders de kosten zouden betalen ipv wij, de belastingbetalers.
Misschien dat er dan ook wat meer wordt geluisterd naar de kijkers.
zigeuner

Berichtdoor Anorak » wo 15 feb 2012, 13:51

Het topic heet voorstellen. Dat deed ik naar de de forumleden.

Zigeuner gaat hier off topic.
Ik wil wel even off topic reageren. Zigeuner voldoet het oude kijk en luistergeld?

En zie daarbij de samenhang niet. Het is free to air. Dus op eigen kosten een schotel en plug en play.
Of iets in die richting, verder betaal je geen muntje, tenminste......ik heb geen rekening gehad. Of BVN subisie zou ontvangen? Zou kunnen. Lijkt me ook niet meer als normaal als Nederland zichzelf wil presenteren. Dan mag de regering wel iets meer doen voor BVN. Wat ze nu krijgen is veel voor weinig. Denk ik.

Het moet ook geen Deutsche Welle worden. Maar het stuit bij mij niet op bezwaren als Rutte even een paar miljoen meer wil geven aan BVN. Lijkt me niet oppertuun, de wereldomroep wordt al stevig aangepakt als lijken ze een boosdoener in financieel opzicht. M.i te schandalig voor woorden. Maarja in deze tijd van Rutte?
Zo, ik hoop dat het off-topic genoeg was. Wellicht kan Zigeuner een topic openen in 1 van de passende fora.
Kan de discussie daar verder en niet hier :roll:
Anorak

Berichtdoor zigeuner » wo 15 feb 2012, 14:05

Mag ik u er aan herinneren dat u in het topic " even voorstellen" zelf begint over de programmering?

Verder is het heel naief om "gratis" gelijk te stellen met "geen rekening krijgen".
zigeuner

Berichtdoor Anorak » wo 15 feb 2012, 14:50

Het lijkt me dat free to air in betekenis inhoud dat je voor het te ontvangen signaal geen abbo hoeft af te sluiten.
Niet zoals een aparte decoder waarvoor je maandelijks een rekening krijgt.

Indosat, Mytv, DStv enz en.

Ik betaal geen belasting in Nederland.
Dus lijkt het me verder gratis. :)
Anorak

Terug naar “%s” Voorstellen