BVN met de (internet) tijd mee?

Re: BVN met de (internet) tijd mee?

Berichtdoor jw » vr 11 okt 2013, 14:28

Sneller Internet dan de magere theoretische 3M (en in de praktijk net even meer dan de helft daarvan) kan alleen via een Internet via satelliet verbinding. Tenminste, als je die neemt bij een niet Spaans bedrijf. Kijk, dit is Spanje. Het Europese land met de hoogste abonnementskosten voor een Internet verbinding, de laagste verbindingssnelheid en een middeleeuwse infrastructuur. Aan de andere kant, het is het land met de laagste abonnementskosten voor een Internet verbinding, de hoogste verbindingssnelheid en een geavanceerde infrastructuur van heel Afrika (met uitzondering van Zuid Afrika).
Dit bericht is geschreven als forumlid, tenzij ondertekend als moderator.
Voor leden met ontvangst/schotel installatie vragen/problemen is het handig als zij hun locatie vermelden.
jw

Berichtdoor Mariektje » ma 14 okt 2013, 11:04

Ik dacht dat satteliet altijd langzaam was? Ik heb hier internet via mijn kabel aanbieder dit gaat prima. Heb af en toe een vpn verbinding naar Nederland via zo'n gratis site en dan kun je ook live 1, 2 en 3 kijken via de nieuwe NPO website. Dat is wel weer een verbetering van de verandering naar de NPO. Dus hier werken streams altijd perfect. heb dan ook een gemiddeld 20mbits internet verbinding.
Mariektje

Berichtdoor opmerker » do 09 okt 2014, 03:34

Installeer XBMC op uw computer en u ontvangt NPO 1-2-3, etc. Helaas geen BVN :)
opmerker

Berichtdoor jw » vr 10 okt 2014, 09:59

Die zitten gewoon op de kabel in Willemstad :lol:
Dit bericht is geschreven als forumlid, tenzij ondertekend als moderator.
Voor leden met ontvangst/schotel installatie vragen/problemen is het handig als zij hun locatie vermelden.
jw

Terug naar “%s” Over dit forum