Thuis van VRT

Voor al uw vragen en suggesties

Thuis van VRT

Berichtdoor Rik » vr 28 okt 2011, 10:17

Wij zijn trouwe kijkers van thuis op VRT. Wij gaan regelmatig in de winter voor 14 dagen met verlof naar het buitenland. Maar BVN zendt thuis 14 dagen later uit, wat voor nadeel heeft, dat wij één week kunnen volgen van onze soap! en één week moeten missen. Vraag één, kan dit niet gelijk lopen met thuis? thuis wil zeggen in België! Ook het uur van uitzenden in de winter in het buitenland, zeker waar het weer een beetje goed is, is niet steeds een goed uur. Het is dan meestal iets voor zeven uur s' morgens of na zeven uur s' avonds plaatselijke tijd. Kan dat niet rond tien uur s' avonds? Wij willen natuurlijk zoveel mogelijk profiteren van het hotel en de zon!
Rik

Re: Thuis van VRT

Berichtdoor Davis » zo 30 okt 2011, 07:41

Wij zijn trouwe kijkers van thuis op VRT. Wij gaan regelmatig in de winter voor 14 dagen met verlof naar het buitenland. Maar BVN zendt thuis 14 dagen later uit, wat voor nadeel heeft, dat wij één week kunnen volgen van onze soap! en één week moeten missen. Vraag één, kan dit niet gelijk lopen met thuis? thuis wil zeggen in België! Ook het uur van uitzenden in de winter in het buitenland, zeker waar het weer een beetje goed is, is niet steeds een goed uur. Het is dan meestal iets voor zeven uur s' morgens of na zeven uur s' avonds plaatselijke tijd. Kan dat niet rond tien uur s' avonds? Wij willen natuurlijk zoveel mogelijk profiteren van het hotel en de zon!
De uren van de uitzendingen van BVN hangen samen met de plaatselijke tijd en verschillen dus van land tot land. Als jullie de uitzendingen van “Thuis” zo belangrijk vinden, kies dan jullie reisbestemming in functie van het uur van uitzending.
Davis

Re: Thuis van VRT

Berichtdoor reiziger-mist-bvn » zo 27 nov 2011, 14:11

ik begrijp ook niet dat deze veelbekeken vlaamse soap telkens met 1 week vertraging uitgezonden wordt

niet dat er veel te missen valt, want meestal kan men nog altijd goed meevolgen na 1 week overslaan

maar er zit geen enkele logica in :
ik breng regelmatig in de laag-seizoenen 1 weekje rustvakantie door in Turkije (Side) waar ik dan de afleveringen van de voorbije week kan bekijken, terwijl ik deze van mijn vakantieweek moet missen

dit kan toch evengoed anders ?
het kan immers wél met het vrt-journaal !

dank als hier in de toekomst iets kan aan verholpen worden.
reiziger-mist-bvn

Terug naar “%s” Vragen over programmering