Probleem met verschillende uitzend tijden wekelijks

Voor al uw vragen en suggesties

Probleem met verschillende uitzend tijden wekelijks

Postby DrJTMets » Wed 20 Jun 2018, 15:08

Voor kijkers zoals ik in het buitenland, is het een problem, dat de tijden van aanvang van wekeleijks uitgezonden programmmas niet altijd op dezelfde dag in de week ( Freeks Wilde Wereld 17 en 23 juni, niet 24 !) en vaak niet opdezelfde tijd Tussen Kunst en Kitsch en Achter de Dijken in Juni 2018 en ook een paar dagen aaneen Ijzeren Eeuw (26,27,28,29 Juni) op dezelfde tijd uitgezonden worden. Waarom een problem?
Omdat wij vaak zulke programmas opnemen om later te zien! Als de tijd de eerste dag van programmeren LATER is dan de daaropvolgende mis je daardoor het verschil. Soms is dat maar 5 mninuten. Als het omgekeerde het geval is is het eigenlijk niet erg, even wachten>>
Maar erger is wanneer er niet de hand wordt gehouden aan het programma wat de tijd van uitzending betrefet : verbazingwekkend voor een Nederlandse ( bekend als stipt !) T V service. Dats is soms wel eens 20 minute geweest !
Algemeen aanvaardbaar is natuurlijk wanneer een storing of een noodzakelijk acute nood uitzending ingevoegd moet worden maar het is dit niet als de oorzaak ligt bij onzorgvuldige tijd van yitzending beplanning.
Ik heb eerder via Publieksreacties de BVN Gids opmerkzaam gemaakt zonder ooit een effect the constateren , al kreeg ik wel een routine niets zeggend antwoord zoals : U wilt op de Bvn Gids abonneren enz.
Misschien dor dit bij dit Forum op te brengen, zzal er aandacht aan worden gegeven?
Ik woon in Kaapstad en ben afhankelijk van precieze en consistente tijd programmering om programma.s op te nemen en later te kunnen zien. Ongetwijfeld geldt dit voor vele ander kijkers in het buitenland?
I H G Dr J T Mets
DrJTMets

Return to “%s” Vragen over programmering