Enquête

Enquête

Berichtdoor BVN admin » vr 22 feb 2013, 09:09

BVN houdt een tevredenheidsonderzoek onder haar kijkers en vraagt uw mening. Dat is voor ons belangrijk, want ú bepaalt of we op de goede weg zijn. Wat vindt u van de programma’s op BVN? Wat zou u meer of minder willen zien? Bent u (on)tevreden over de tijden waarop de programma’s uw huiskamer binnenkomen? Geef uw mening en maak kans op een iPod touch! Klik hier: http://www1.gfk-wi.com/wix/p338585020.aspx?platf=1.
BVN admin
Beheerder

Website: http://www.bvn.tv

Re: Enquête

Berichtdoor charlyuap » di 26 feb 2013, 10:55

Hallo allemaal,

Ik wil graag meedoen met de enquete, omdat ik vind dat mijn mening belangrijk is voor BVN en voor ons allemaal, echter mijn internet verbinding is van een dusdanige kwaliteit, dat ik nu 2 uur bezig ben om een enquete van 15 minuten in te vullen. Ik kwam zojuist tot 70% en oeps daar werd ik er voor de 3e keer uitgeknikkerd. :twisted:
Is er geen andere manier om hem in te vullen.
Met vriendelijke groet,
Charly. :D
charlyuap

Berichtdoor khunangkaro » zo 11 aug 2013, 06:45

Weer een enquete?
Ik zie dat het in februari was. Is al weer voorbij neem ik aan. Maakt niets uit,want heb al eens een enquete van bvn ingevuld en daarna niets meer van een uitslag,conclusie of verandering vernomen.

Heb na invulling een iemeejl verwacht met resultaten.
WACHT NOG STEEDS!!!

Komt er dan alsnog wat van?
khunangkaro

Berichtdoor BVN admin » do 27 feb 2014, 15:22

De BVN kijkersenquête staat weer online. Geef je mening via http://www1.gfk-wi.com/wix/p515137048.aspx?bron=2.
BVN admin
Beheerder

Berichtdoor charlyuap » za 01 mar 2014, 17:25

Hallo allemaal,

nauw geweldig dat de enquête weer online staat. :evil:
Ik heb zojuist getracht hem in te vullen en ik bleef steken bij mijn leeftijd, dat kon ik onmogelijk ingeven, slechts 2 cijfertjes pikte hij niet, toen maar de andere mogelijkheid aangevinkt en ja hoor hij liep weer door.
Wilt U nog contact? ja hoor, vul dan hier uw email adres in en ja, U begrijpt het al, dat ging dus ook niet. :evil:
Na een aantal keren het ingevuld te hebben, hetgeen ook niks opleverde, maar op stoppen gedrukt. Dan krijg je de melding dat als je weer verder wil gaan, je bij het laatste ingevulde terug komt. Nauw vergeet het maar, je mag weer gewoon overnieuw beginnen en daar beginnen we natuurlijk niet meer aan, de ballen met jullie enquête. :(
Oh ja, het kost U maar 15 minuten, :lol: doe dat maar keer 2.

Is het nu niet mogelijk om het eens een keer goed te doen. Probeer het eerst eens een keer zelf uit en haal de kinderziektes eruit voordat jullie het online gooien. Zo is het verspilde tijd van al diegene die BVN een goed hart toedragen en graag hun mening over de programma's willen geven om voor feedback te zorgen, zodat ze bij de programmering er wat mee kunnen doen.
mvg,
Charly
charlyuap

Berichtdoor will » zo 02 mar 2014, 15:41

En toevallig (??) ondervond ik net dezelfde problemen bij het invullen. Dacht eerst dat het aan mij lag...
will

Berichtdoor charlyuap » ma 03 mar 2014, 12:41

Hallo Will,

het is helemaal niet "toevallig" hoor, dat doen ze gewoon met opzet. :evil:
Vorig jaar in februari 2013 heb ik er ook al iets van gezegd, kijk maar naar de mail hier boven en je ziet....
geen enkele reactie van de BVN-admin-Beheerder.
Het is heel simpel, je laat gewoon de enquête in de soep lopen en je doet waar jezelf zin in hebt. Als je baas er dan naar vraagt, zeg je gewoon dat je een enquête hebt gehouden en dat niemand erop gereageerd heeft en je leest ook nergens waar die Ipod gebleven is, ra ra hoe duur zijn de spruitjes :lol: :o

Hé Will, waar legt dat Kokosnoot dorp in Equador eigenlijk :?: :lol:

Groetjes uit Indonesië.
Charly.
charlyuap

Berichtdoor jw » ma 03 mar 2014, 13:07

... waar legt dat Kokosnoot dorp in Equador eigenlijk :?: :lol: ...
Ziet hier:
https://www.google.com/maps/place/Conoc ... 6d4db6b91e
Dit bericht is geschreven als forumlid, tenzij ondertekend als moderator.
Voor leden met ontvangst/schotel installatie vragen/problemen is het handig als zij hun locatie vermelden.
jw

Berichtdoor BVN admin » ma 03 mar 2014, 14:19

Het blijkt inderdaad dat het met sommige besturingssystemen het niet mogelijk is om de twee tekstvakken (leeftijd en e-mailadres) in te vullen. Vorig jaar was dit nog geen probleem.
De vragen zijn nu opnieuw geprogrammeerd. Vanaf nu moet het goed gaan. Onze excuses hiervoor!

En zoals elk jaar zullen we ook dit jaar de resultaten en de winnaar van de iPod bekend maken via onze website en facebookpagina.
BVN admin
Beheerder

Berichtdoor jandick » di 04 mar 2014, 17:41

Het blijkt inderdaad dat het met sommige besturingssystemen het niet mogelijk is om de twee tekstvakken (leeftijd en e-mailadres) in te vullen. Vorig jaar was dit nog geen probleem.
De vragen zijn nu opnieuw geprogrammeerd. Vanaf nu moet het goed gaan. Onze excuses hiervoor!

En zoals elk jaar zullen we ook dit jaar de resultaten en de winnaar van de iPod bekend maken via onze website en facebookpagina.

Heb net de enquête ingevuld. Geen enkel probleem. :)
jandick

Terug naar “%s” BVN Kijkers enquête