Hallo allemaal,
nauw geweldig dat de enquête weer online staat.
Ik heb zojuist getracht hem in te vullen en ik bleef steken bij mijn leeftijd, dat kon ik onmogelijk ingeven, slechts 2 cijfertjes pikte hij niet, toen maar de andere mogelijkheid aangevinkt en ja hoor hij liep weer door.
Wilt U nog contact? ja hoor, vul dan hier uw email adres in en ja, U begrijpt het al, dat ging dus ook niet.
Na een aantal keren het ingevuld te hebben, hetgeen ook niks opleverde, maar op stoppen gedrukt. Dan krijg je de melding dat als je weer verder wil gaan, je bij het laatste ingevulde terug komt. Nauw vergeet het maar, je mag weer gewoon overnieuw beginnen en daar beginnen we natuurlijk niet meer aan, de ballen met jullie enquête.
Oh ja, het kost U maar 15 minuten,

doe dat maar keer 2.
Is het nu niet mogelijk om het eens een keer goed te doen. Probeer het eerst eens een keer zelf uit en haal de kinderziektes eruit voordat jullie het online gooien. Zo is het verspilde tijd van al diegene die BVN een goed hart toedragen en graag hun mening over de programma's willen geven om voor feedback te zorgen, zodat ze bij de programmering er wat mee kunnen doen.
mvg,
Charly