bijna nergens bvn in hotels

bijna nergens bvn in hotels

Berichtdoor reiziger-mist-bvn » zo 27 nov 2011, 13:57

ik vind de grote mis verkiezing een mooi initiatief
dit herinnert mij eraan dat ik al lang wilde klagen over het gemis aan bvn zélf

als veelvuldige reizigers komen wij regelmatig in Side, Turkije, waar wij bvn leerden kennen

tot ons spijt konden wij verder nérgens anders bvn ontvangen op de sateliet tv's in 4* en 5* hotels die geboekt werden via grote belgische toeroperators
en dit ondanks wij bijna overal een 30-tal buitenlandse zenders van over de hele wereld in verschillende talen konden ontvangen

landen die wij de laatste 2 jaar bezochten : marokko, kroatië, zanzibar, kenia, mallorca, zwitserland, mexico, turkije : behalve dat laatste, nergens bvn !

kan bvn niet zorgen dat hier iets voor geregeld wordt, zodanig dat de grote toeroperators dit kunnen overleggen met de hotels ?

dank in naam van de vele vlaamse en nederlandse toeristen
reiziger-mist-bvn

Re: bijna nergens bvn in hotels

Berichtdoor BVN admin » ma 28 nov 2011, 10:18

BVN is in vele duizenden hotels te bekijken - en het aantal groeit dagelijks. Mocht u ons missen in het hotel waar u verblijft, laat het weten aan het management! Het heeft vaak meer zin als gasten erom vragen dan wanneer wij dit als organisatie doen (wat we natuurlijk ook wel doen).

Hier vindt u een overzicht wat is samengesteld door BVN kijkers wereldwijd!
BVN admin
Beheerder

Website: http://www.bvn.tv

Re: bijna nergens bvn in hotels

Berichtdoor Wim Ammerlaan » zo 20 mei 2012, 12:37

BVN is wel in vele hotels te ontvangen, maar voor de vele reizeigers is dan wel erg handig als BVN de lijst bijwerkt waar de hotels in staan waar men ook BVN werkelijk kan zien !!

Ik heb meerdere keren correcties doorgegeven en daar is simpelweg NIETS mee gedaan.
Wim Ammerlaan

Terug naar “%s” De Grote Mis Verkiezing