Nick tegen Simon

Nick tegen Simon

Berichtdoor vietnamees1946 » zo 11 mar 2012, 06:09

Wat een walgelijk, irritant en kinderachtig programma is dit zeg, een zeer slechte keuze van BVN.
Ik zet het programma dan ook onmiddelijk uit, ik kan het niet meer aanzien.
Het is alleen triest dat ik hier in Vietnam maar één Nederlandstalig programma kan ontvangen en dan wordt dit gedrocht voorgeschoteld.
Nick tegen Simon. :twisted:
Het fanatieke duel tussen Nick en Simon barst los onder leiding van Katja Römer-Schuurman. Zij worden bijgestaan door een muzikale gast.
Presentatie: Katja Römer-Schuurman
Genre: Amusement,Muziek
Omroep: TROS.
Ik hoop van harte dat er meer kijkers het met mij eens zijn, dan verdwijnt dit gedrocht misschien toch van de buis, of flatscreen.
Vriendelijke groet uit Vietnam van Kees Koop.
vietnamees1946

Re: Nick tegen Simon

Berichtdoor b.kuyper » zo 11 mar 2012, 11:04

Helemaal mee eens. Je wordt zolangzamer hand doodziek van al die zogenaamde BN's die weer ergens hun hoofd moeten laten verschijnen.
Sterrenparade, ook zo'n programma, elke week dezelfde koppen met dezelfde z...... liedjes.

B.Kuyper
Arusha
Tanzania
b.kuyper

Berichtdoor spaansen » za 17 mar 2012, 18:31

De VAM (Volendammer artiesten mafia) slaat weer behoorlijk toe op BVN.
Doe daar nog een pratende grote voorgevel bij en succes (en pegels) verzekerd, moeten ze denken bij de Grootste Familie van Nederland.
De omroepen MAX (Hallo oudjes, net zo infantiel als wij?) en TROS (Jongbloed: er moet wel gehuild worden!, en de VAM) hebben blijkbaar nogal wat aanhangers bij de BVN staf. Gooi er nog wat NCRV / KRO schaamteloos exploiteren van menselijk leed erbij (De wandeling, Spoorloos en DNA onbekend (mag ik even kotsen)) en we hebben een fijne blauwdruk van smakeloosheid en dom vertier uit Nederland. Er moet toch wel iets beter te bieden zijn, of is de omroep sinds ik weg ben zo diep gezakt.
Jos Spaansen,
Addis Ababa, Ethiopia.
spaansen

Berichtdoor huijser » zo 18 mar 2012, 08:32

:D Wij hebben geen probleem met alle BVN uitzendingen. Als ons een programma niet bevalt zetten we de TV op een andere zender of zet de TV uit. Meeste van de klagers, zijn ALTIJD ONTEVREDEN.
huijser

Website: http://www.beurerproducts.co.nz

Berichtdoor magicmanneke » zo 18 mar 2012, 14:44

Yep, ik kan naar zulke uitzendingen niet kijken!! Ja en dan zap ik, zoals huijser zegt. MAAR!! we hebben deze zender, en dan mag er ook kwaliteit gegeven worden! Dit programma zal in Nederland nooit bekeken worden, of ze zijn fan van katja, maar zij presteert ook onder maat, hoe kan je als het hele entertainment al onder maat is!
Volgens mij is dit aan BVN gratis toegewezen.
Slecht, slecht slecht.
Ik kijk nog liever 3keer nieuwsbericht dan dit rotslecht ding.
Grt van een BVN kijker
magicmanneke

Berichtdoor Phetch » ma 19 mar 2012, 03:35

Helemaal mee eens... Jammer er zijn genoeg andere leuke programma's..En BVN ers zeuren of klagen niet, anders kijk maar eens op naar de reacties die in Nederland op dit programma worden gegeven. Zonde van de Zendrtijd :)
Phetch

Berichtdoor PaulSomdee » za 24 mar 2012, 06:01

Ja, infantiel vermaak is een goed woord in dit verband.

En veel BVNners klagen niet maar hopen dat door hun input een andere keuze gemaakt gaat worden.
PaulSomdee

Berichtdoor ekuijpers » zo 25 mar 2012, 01:02

Ik heb EEN keer gekeken, twee minuten, en het afgezet. Ik ga me niet ergeren aan programma's die anderen wel leuk vinden. Afzetten, iets anders kijken, dvd er in, of een boek pakken. BVN zendt uit wat het krijgt aangeleverd en daar moeten we het mee doen. Je kunt niet iedereen gelukkig maken. Er zijn andere dingen op BVN die ik wel graag zie en daar geniet ik van.
ekuijpers

Berichtdoor Neiladvani » zo 12 aug 2012, 20:30

I cut the connection of BVN and tune the frequency and the quality of BVN is not like our standard.I'm very dispointed with BVN.I'm agree on all above those who also dispoint by BVN.
Neiladvani

Berichtdoor Karel Stienen » zo 12 aug 2012, 20:46

Slecht Engels Michael. Echt slecht Engels. Dus hup terug naar school en deze keer wel opletten. Maar ja, dat was nooit je sterkste kant nietwaar? :lol:
Karel Stienen

Terug naar “%s” De Grote Mis Verkiezing