Personal Video recorders in Vietnam?

Personal Video recorders in Vietnam?

Berichtdoor barbara.vonckx » ma 20 dec 2010, 08:11

Hallo,
wij hebben sinds kort BVN, maar de uren van de programma's zijn niet echt compatibel met onze levensstijl.
Momenteel hebben we een GOLDSAT GS-3800A digital satellite receiver, maar we willen graag omtunen naar een PVR om de programma's te kunnen opnemen. (Ik heb een oudere HD recorder maar krijg die dingen niet aan mekaar gekoppeld...)
Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt dat naar behoren? En waar in Azie zijn die dingen te vinden. Ik wil graag 1 apparaat om te ontvangen én op te nemen. De PVR lijkt me de meest geschikte oplossing...
Hopend op een paar goeie tips.
Barbara
barbara.vonckx

Re: Personal Video recorders in Vietnam?

Berichtdoor bhovius » ma 20 dec 2010, 09:42

Ik wil aanraden het toch nog eens te proberen met die oude recorder.
Met wat moeite vind je in HCM of Hanoi wel een satellietontvanger-PVR maar het gaat dan al gauw om een (te) geavanceerd apparaat.
En voordat je die ook weer hebt aangesloten en ingesteld ... (om over de gebruiksvriendelijkheid nog maar te zwijgen).
Met die harddisk recorder heb je per slot van rekening al ervaring.
De satellietontvanger kan altijd aan en op BVN blijven staan, dus het is slechts zaak het AV signaal van de satellietontvanger naar de recorder te krijgen.
Ik heb nog even gegoogled naar "GOLDSAT GS-3800A" maar geen enkel resultaat.
Toch kwam het me bekend voor en wat blijkt: ook ik had hier in HCM aanvankelijk BVN via een kastje met die fantasienaam! Kastje heeft 2 AV-uitgangen maar ik heb nooit getest of die 2e het ook doet.
Succes.
(ben benieuwd naar jullie levensstijl, want BVN houdt speciaal voor ons het signaal 6 uren vast om er voor te zorgen dat wij primetime programma's op primetime en kinderprogramma's op kindertijd krijgen :) )
bhovius

Re: Personal Video recorders in Vietnam?

Berichtdoor Bartlema » wo 12 okt 2011, 12:33

Hallo,
wij hebben sinds kort BVN, maar de uren van de programma's zijn niet echt compatibel met onze levensstijl.
Momenteel hebben we een GOLDSAT GS-3800A digital satellite receiver, maar we willen graag omtunen naar een PVR om de programma's te kunnen opnemen. (Ik heb een oudere HD recorder maar krijg die dingen niet aan mekaar gekoppeld...)
Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt dat naar behoren? En waar in Azie zijn die dingen te vinden. Ik wil graag 1 apparaat om te ontvangen én op te nemen. De PVR lijkt me de meest geschikte oplossing...
Hopend op een paar goeie tips.
Barbara
Barbara heb je ooit een goede oplossing gevonden. Zoja dan ben ik daar n.m. wel in geinteresseerd. Ruurd
Bartlema

Terug naar “%s” Babbelbox