flikken maastricht

Berichtdoor taipai » zo 02 mei 2010, 15:46

Vandaag 2 mei uitzending gezien wanneer is het vervolg heb al verder gebladerd in de gids toch geen flikken te zien

taipai

Berichtdoor Nancy » za 08 mei 2010, 13:20

Jammer ,Flikken was zo spannend! Maar begrijp dat het wel weer eens terug komt,kijken er al naar uit!

Nancy

Berichtdoor Publieksvoorlichting » ma 10 mei 2010, 10:24

Op 5 september start bij BVN serie 5.

Publieksvoorlichting

Website: http://www.bvn.tv

Berichtdoor Edwin » vr 11 jun 2010, 20:32

Geachte redactie,
Ik kijk de laatste maanden met GROTE ergenis naar uw programma’s, reden waarom ik u deze email stuur.
Ik woon 5 jaar in het buitenland en zie het niveau van uw programma aanbod achteruit hollen. IS BVN het gevoel met haar doelgroep helemaal kwijt?

Zojuist heb ik met afgrijzen en verbazing gekeken naar uw programma “winkelwagen” en ik vraag mij af wat uw motivatie is geweest om dit programma uit te zenden. Ik vind dit programma een regelrechte belediging voor de Nederlanders in het buitenland en hetzelfde geldt voor de kwijlende presentator van “het mes op tafel” om er maar twee te noemen. Verder erger ik me enorm aan de programmaankondigingen die weken achter elkaar hetzelfde zijn. KAN DIT ECHT NIET BETER? Bloedverwanten, de wereld draait door en tot voor kort flikken is prima. Is het geen optie om eigentijdse programma’s uit te zenden, hetgeen een juiste afspiegeling is van het programma aanbod in Nederland? OP deze manier houden wij ook meer gevoel met Nederland en de programma’s en de bewegingen in de nederlandse maatschappij.

Edwin

Berichtdoor RaYiTa » za 12 jun 2010, 20:20

Ja hoor, daar gaan we weer....

"Zojuist heb ik met afgrijzen en verbazing gekeken naar uw programma “winkelwagen”"

Beste Edwin, het is niet interessant wat een individu leuk of mooi vindt.

Ik ben bijvoorbeeld een groot liefhebber van de prgramma's van Frans Bromet, geweldig....

Ik denk niet dat BVN aan mijnheer Edwin gaat vragen wat hij elke avond wenst te zien.

Daarbij vraag ik mij af waarom dit een belediging zou zijn voor "de Nederlanders in het buitenland"???
Volgende kwalificatie: "de kwijlende presentator van “het mes op tafel”".

Heb je enig idee wat jouw persoonlijke mening er toe doet en wat dit bijdraagt aan dit forum??

Ik niet.

Top programma, jammer dat het afgelopen is.
" Is het geen optie om eigentijdse programma’s uit te zenden"

Wat zijn "eigentijdse programma's"????

Gaarne een sluitende definitie beste Edwin.
"OP deze manier houden wij ook meer gevoel met Nederland en de programma’s en de bewegingen in de nederlandse maatschappij".

Heb je daar de TV programma's van BVN voor nodig?

Zegt meer iets over jouw dan het programma aanbod van BVN.
By the way, je reageert op een topic genaamd:"Flikken Maatricht".

Beetje off topic, vind je niet?
AVE

RaYiTa

Berichtdoor Edwin » ma 14 jun 2010, 21:48

Mes op tafel vindt u een topprogramma.... Discussieren heeft hier verder geen zin. Ik ben wel van mening dat het van groot belang is voor een omroep om te weten wie zijn doelgroep is, tenzij je een lokale hobby bent, dan doet het er inderdaad niet toe. Ik vindt het van groot belang dat overige kijkers die ontevreden zijn over het programma aanbod, eveneens hun opmerking plaatsen op forum en wie weet doe de redactie er iets mee.

Edwin

Terug naar “%s” Babbelbox