Hoe ziet jullie BVN er uit.

Hoe ziet jullie BVN er uit.

Berichtdoor Mariektje » vr 11 okt 2013, 08:59

Hallo,

Ik ben sinds kort een BVN kijker en ben dus met deze reden ook hier op het forum gekomen. Nu merk ik dat ik een van de weinige vrouwen ben op dit forum en als vrouw hoort een babbelbox toch wel tot een actief platform :lol: . Helaas is dit hier nog niet echt het geval als ik naar de onderwerpen kijk dus dacht ik laat ik er leven in blazen! Om een onderwerp te beginnen waar ik nu zelf mee bezig ben en wat me dus momenteel interesseerd en ik denk ook de rest van de mensen die BVN kijken dacht ik deze post te plaatsen. Ik ben namelijk zelf opzoek naar een nieuw tv meubel dus vroeg ik me af hoe jullie er allemaal bij zitten of wat jullie wensen zijn voor een tv meubel! Zo ben ik benieuwd of er veel verschil is in alle landen waar iedereen zit en hoop ik nog wat inspiratie op te doen voor mijn aankoop! :) Dus laat zien hoe jullie tv hoek er uit ziet!
Mariektje

Re: Hoe ziet jullie BVN er uit.

Berichtdoor Mariektje » ma 14 okt 2013, 10:53

Voor een ballebbox is het hier aardig stil :lol: de enige die ik hier regelmatig wat zie posten zijn JW en BVN zelf. Ik zal nog een poging doen wat tongen los te krijgen met een vraagje. En de vraag is: Ik heb hier op deze foto een zwevend tv dressoir gezien (rechts op de foto) http://www.jouwmaatkast.nl/__we_thumbs_ ... oard-4.jpg. Nu heb ik op de site waar de foto vandaan komt maar dit past niet helemaal in mijn budget. Dus ik heb bij Ikea gekeken wat ze daar aanbieden aan zwevende dressoirs. Maar helaas hebben ze die helemaal niet of vind ik ze gewoon niet. Maar als ik nu de poten er af laat/haal kan ik deze dan ook gewoon ophangen? Of is dat niet verstandig omdat ze hier niet voor gemaakt worden?
Mariektje

Berichtdoor Buckh » wo 16 okt 2013, 16:56

Hallo Mariektje,
lijkt mij geen goed idee want de kast moet een constructie hebben waar hij mee aan de muur kan worden
bevestigt.
Het model wat jij wil (poten af) heeft geen stevige achterwand.
Als je niets kunt vinden neem dan de foto mee naar een goede timmerman en vertel dat je zoiets wil hebben
om de TV erop te zetten, ik denk dat zal niet zo'n groot probleem zijn voor hem.
De meeste van deze bedrijven hebben ook een afdeling om hem mooi te spuiten in de kleur die je wenst.
Vraag wel eerst naar de prijs want daar zijn vaak grote verschillen.
Andere mogelijkheid de TV aan de muur hangen.
Andere mogelijkheid regaalwand waar je alles flexibel kunt inrichten.
Veel plezier bij het puzzelen naar een oplossing.
LG Buck
Buckh

Berichtdoor Mariektje » do 05 jun 2014, 10:34

Hallo Buck,

Dank voor je reactie! Ik ben in de tussen tijd al bij een aantal meubelmakers langs gegaan hier maar dit maakte het niet veel goedkoper. Ben dus maar terug gekomen bij mijn eerste optie en ben nu aan het sparen voor een tv meubel zoals op de afbeelding. Je kunt op de website van deze aanbieder overigens ook alles zelf ontwerpen. Dus wat dat aangaat krijg je wel waar voor je geld. Ben er alleen nog niet uit hoe ik het ga doen met mijn dvd speler en satteliet receiver. Of ik deze achter deurtjes zet of er misschien open schappen voor maak. Het laatste is weer handiger als het gaat om de bediening met het afstandsbediening maar maakt het wat onrustig en bovendien komt er dan meer stof op. Wat zouden jullie hier doen? Schappen of gesloten?
Mariektje

Berichtdoor jw » do 05 jun 2014, 10:40

Er ooit aan gedacht de poten eraf en plaatsen op plankdragers?

En dat stof probleem ... acter een deurtje. Een deurtje van glas.
Dit bericht is geschreven als forumlid, tenzij ondertekend als moderator.
Voor leden met ontvangst/schotel installatie vragen/problemen is het handig als zij hun locatie vermelden.
jw

Terug naar “%s” Babbelbox