verkiezingen in Nederland

verkiezingen in Nederland

Berichtdoor cowboy-fred » do 13 sep 2012, 03:52

Geachte

wat hebben wij als Belgen in het buitenland te maken met deze verkiezingen dat er een ganze dag de hele normale programmatie niet uitgevoerd wordt en urenlang verplicht zijn het gezever van die verkiezingsuitslagen en dergelijke te moeten aanhoren.
Er is al genoeg en herhalende informatie ter beschikking op BVN.

Het toppunt nog is dat het helemaal niet vermeld stond in de gids !!

Nederland U bent bedan kt !!!

fred
cowboy-fred

Re: verkiezingen in Nederland

Berichtdoor ekuijpers » do 13 sep 2012, 10:13

Nou nou, Fred, toen de Belgen niet uit de formatie kwamen was dat ook dagelijks op TV, maandenlang, nu zien we vrijwel dagelijks de zaak rond mevrouw Martin op TV, het is geven en nemen hoor ! En als het je niet bevalt: ik neem aan dat ook op jouw TV een aan/uit knop zit en misschien heb je wel meer zenders op jouw schotel en misschien ook wel een dvd speler voor een leuke dvd van Helmut Lotti of Andre Rieu ? Ik heb vannacht gekeken naar onze verkiezingen maar vanavond wordt het herhaald en echt, dan zet ik wat anders op of een leuke dvd.

Erik, Nederlander in Thailand.
ekuijpers

Berichtdoor cowboy-fred » do 13 sep 2012, 13:14

Dat is juist,maar dat was in de normale nieuwsuitzendingen en niet uren lang verkiezingsuitslagen, daar werden programmas die elke dag zoals Thuis & blokken en het nieuws niet voor aan de kant gezet,maarja zo een reactie had ik inderdaad wel uit de nederlandse hoek verwacht.

tis hier wel duidelijk wie meer te zeggen heeft over de zenderprogramatie
cowboy-fred

Berichtdoor Ruud Bottinga » za 15 sep 2012, 03:20

Tja, het is hééél erg dat "hoogstaande" Vlaamse programma's als De Kampioenen of Thuis 1 x per 4 jaar (nou ja, 1 x per 2 jaar dan, langer houden Nederlandse kabinetten het niet vol ;) :lol: ) moeten wijken voor een belangrijke Nederlandse directe uitzending.
En als je naar de langdradige Vlaamse nieuwsuitzendingen kijkt die elke 6 uur worden herhaald (het 1 uur en het 7 uur nieuws lijken als 2 druppels water op elkaar) plus programma's als Terzake dan word je daar doodgegooid met al die Vlaamse politici die elkaar in de haren vliegen om flauwekulzaken. Zeker die neo-fascist Filip de Winter, die is nog een stukje erger dan "onze" Geert Wilders.
Bah, voor mij mogen ze Vlaanderen van BVN gooien, laat ze maar een eigen satellietzender opzetten! :x
Ruud Bottinga

Berichtdoor Thatch22Kyalami » wo 19 sep 2012, 19:22

Nu de meeste Vlaamse progamma,s zijn zeker leuk, beter dan het Hollandse gezever.
Thatch22Kyalami

Website: http://Thatch22.webs.com

Terug naar “%s” Babbelbox