Beeld en geluid.

Beeld en geluid.

Berichtdoor joopdhoog » wo 13 okt 2010, 23:00

Ik heb een klacht over het niet synchroon lopen van beeld en geluid. Het is soms meer dan waardeloos als je naar een muziekprogramma kijkt zoals Voice Particulare en dat dan het geluid seconden later k :( omt en je de mond allang ziet bewegen. We hebben het de laatste weken erg vaak mee gemaakt vandaar dat ik nu eens klaag. Kan er aub wat aan gedaan worden ??
joopdhoog

Re: Beeld en geluid.

Berichtdoor BVN admin » do 14 okt 2010, 07:29

Dat is inderdaad heel erg vervelend, u kunt het beste even heel specifiek uw gegevens (waar u woont, wat voor ontvanger/schotel en naar welke satelliet u kijkt, eventueel wanneer de problemen zich voordoen, etc.) opsturen naar forum@bvn.nl

Dan kunnen wij dit nader onderzoeken en krijgt u gericht antwoord.
BVN admin
Beheerder

Website: http://www.bvn.tv

Berichtdoor joopdhoog » vr 15 okt 2010, 00:29

Wij wonen op Bonaire, Ned. Antillen. Maar hoe kan ik weten naar welke sateliet we kijken.?? We zitten nu naar DWDD te kijken en het is weer bar en boos, het is echt niet om naar te kijken. En dadelijk komt Voice Particulare en dan luisteren we alleen, want samen kijken en luisteren is niet te doen. Maar graag hoor ik hoe ik kan zien naar welke sateliet ik kijk. Alvast bedankt voor de moeite, hartelijke groet j. de Hoog
joopdhoog

Berichtdoor joopdhoog » vr 15 okt 2010, 01:41

Fantastisch !!!! :D Ik weet niet wat jullie gedaan hebben, maar we kunnen weer zonder ergenissen kijken. Heel erg bedankt voor het snelle reageren . Toppie !!! Hartelijke groet J. de Hoog
joopdhoog

Berichtdoor joopdhoog » vr 15 okt 2010, 20:18

Sorry, ik had iets te snel gereageerd, want het is wel veeeel beter, maar toch niet helemaal synchroon. Ik hoop dat het nog beter kan, maar we zijn al blij met de hulp om het te verbeteren. :P
joopdhoog

Berichtdoor Berend Nijland » zo 17 okt 2010, 03:16

Vanaf Bonaire een opmerking over het niet synchroon lopen van het geluid met het beeld. Het loopt nu zover achter dat programma's echt niet meer te volgen zijn. Er zitten vele seconden vertraging tussen het beeld en geluid.
Toch maar MiTV nemen kan ik gewoon Ned 1,2 en 3 volgen.
Berend Nijland

Berichtdoor Publieksvoorlichting » di 19 okt 2010, 13:36

BVN heeft afgelopen vrijdag contact opgenomen de kabelaar. De door de kabelaar gebruikte apparatuur is vervangen en hierna is het probleem opgelost. Mochten er toch nog klachten zijn, dan kunt u een bericht achterlaten. Wij zullen dan nogmaals contact opnemen.
Publieksvoorlichting

Website: http://www.bvn.tv

Terug naar “%s” Over deze website