Apple

Apple

Berichtdoor jsmeets » ma 13 sep 2010, 14:42

Ik zou het op prijs stellen als BVN en de publieke omroep wat meer aandacht besteden aan de miljoenen gebruikers van computers en telefoons die door Apple met zo veel succes op de markt worden gebracht. BVN en Uitzending-gemist lopen al een lange tijd achter de feiten aan. b.v. Op mijn iPad en iPhone is de BVN website bijna onbruikbaar. Voorbeeld: Ik kan geen programma's terug zien. Uitzending Gemist idem dito. iPhone/iPad applicatie is traag en hakkelt constant. Response time is unacceptable! Organisaties kunnen hun aanbod wel op het internet zetten, maar als het niet aantrekkelijker en efficiënter wordt gebracht gaat de klant uiteindelijk ergens ander naar toe en dat zou jammer zijn.

Groeten uit Vancouver
______ o 0 o ______
Joe Smeets
Vancouver, B.C.
Canada
smeetsj@me.com
Choose work that you love and you won't have to work another day
jsmeets

AOL: smeetsj@me.com

Re: Apple

Berichtdoor BVN admin » wo 15 sep 2010, 08:51

Wij doen (continu) onderzoek naar dit soort mogelijkheden. Ik zou persoonlijk niets liever willen, maar we moeten wel roeien met de riemen die we hebben.

Programma's terug zien via BVN op een mobile app zal ws nooit gebeuren omdat wij met materiaal van derden werken. Waarom uw iPhone-app traag is zou ik niet weten, misschien hier eens een licht opsteken?
BVN admin
Beheerder

Website: http://www.bvn.tv

Terug naar “%s” Over deze website