BVN Gids Lokale Tijden Afika

BVN Gids Lokale Tijden Afika

Postby DrJTMets » Mon 26 Oct 2015, 17:38

Nadat de zg Wintertijd ingegaan was en de aanbeveling volgend om pas vanaf Maandag 26 October 2015 de Gids af te drukken,
aannemene dat dan de veranderde locale tijden voor ons in Kaapstad ( Afrika) Multichoice satellite correct zouden zijn, bleek dit NIEt het geval te zijn.
Ook vergeefs zocht ik naar de Locatie balk boven aan de bladzijde ? Tevens kon ik via aanmelden (opnieuw) wel Afrika op het screen zien maar daarna NIEt aanduiden welke satellite ( Multichoice) zoals ik voorheen wel kon.
Vraag waarop ik graag een antwoord ontvang : Hoe siet die locatie balk er uit ? een icon? een word? of is die er helemaal niet?
Bovendien zou ik vrwachten dat de locale tijden ( een uur later voor ons) geredelijk door de programmateur ingevoerd zouden hebben kunnen zijn per de datum dat die ingingen, bijvoorbeeld van af 25 October?
Heel vervelend dat dit niet gebeurde.
Kaapstad Dr J T Mets en echtgenote
DrJTMets

Re: BVN Gids Lokale Tijden Afika

Postby BVN admin » Tue 27 Oct 2015, 09:24

Klik op het potloodje bovenaan de pagina en voer uw locatie in en selecteer de juiste satelliet. De door u geselecteerde locatie wordt automatisch bewaard. Iedere keer dat u de BVN-website bezoekt, wordt deze locatie weergegeven en kunt u de TV-Gids in uw lokale uitzendtijden raadplegen.
BVN admin
Beheerder

Website: http://www.bvn.tv

Return to “%s” TV-gids per email