Printing de gids

Printing de gids

Postby rob_aerts@xtra.co.nz » Thu 12 Jun 2014, 08:09

Hi There,
Ik heb geen flauw idee of iemand dit onderwerp al aangesneden heeft... Ik heb geen enkel robleem met de gids zelf of de inhoud daarvan.
Mijn enige 'query'is het volgende. Ik ben een doorsnee werkende man, maandag tot vrijdag. Ik record vrijwel alle BVN programs die ik wil zien, aangezien de Nieuw Zeelandse tijden wat afwijken van de Europese tijden. Wanneer ik de gids print, bijvoorbeeld op zaterdagmorgen, kan ik alleen maar printen de programma's van die zaterdag tot de vrijdag 13 dagen later, dit betekent dat de volgende dag dat ik de gids moet printen is vrijdag, die dan maar geldt tot donderdag, dus de keer daarop moet ik een print doen op donderdag, etc. Het zou zoveel makkelijker zijn als ik op zaterdag kan printen de programma's van zondag tot zaterdag 14 dagen later. Dit betekent dat ik elke 14 dagen een gids print op zaterdag. Nu moet ik elke 14 dagen een dag eerder dan voordien een gids printen. Hopelijk maakt 't 'n beetje sense, wat ik hier probeer te zeggen. Verder absoluut happy met wat BVN doet en de manier waarop.
What would we do without you!
Kind regards,
Rob.
rob_aerts@xtra.co.nz

Return to “%s” TV-gids per email