Locatie klopt nooit

Locatie klopt nooit

Berichtdoor duifjes » do 04 nov 2010, 22:02

Beste BVN,
Elke keer als ik op jullie website komt is de locatie aangegeven niet juist, kan Afrika zijn een dag, Amerika een andere, je noemt het maar op. Ook als ik dan de juiste locatie aangeef is het juist in de gids, maar zodra ik naar de forum ga is het weer fout.
Leuk om het te hebben, maar nog leuker als het goed werkt.
Gr vanuit Canada.
duifjes

Re: Locatie klopt nooit

Berichtdoor BVN admin » vr 05 nov 2010, 10:12

Dat klinkt heel bijzonder...
Vergeef me het technische antwoord, maar de (vooringestelde) locatie wordt gegenereerd op basis van uw IP-adres. Dit is handmatig te wijzigen en de informatie wordt opgeslagen in een cookie. Misschien helpt het om uw cookies te verwijderen?
BVN admin
Beheerder

Website: http://www.bvn.tv

Berichtdoor Davis » zo 07 nov 2010, 10:48

Toen ik mijn woonplaats, “Jomtien, Thailand” invoerde kreeg ik Den Haag e.o. te zien. Tussen de satellieten waaruit ik kon kiezen, bevond zich wel Thaicom. Toen ik die koos bleek de programma-informatie wel juist, maar het kaartje bleef grappig genoeg Den Haag e.o.
Davis

Berichtdoor Davis » zo 07 nov 2010, 10:54

En na een ommetje naar het forum blijkt dan alles weer verknald te zijn.
Davis

Berichtdoor Davis » do 18 nov 2010, 11:21

Zoals al elders gezegd dient er dringend aan de “automatische locatiebepaler” van BVN gesleuteld te worden.
Davis

Berichtdoor iammike » ma 06 jun 2011, 09:56

Zoals al elders gezegd dient er dringend aan de “automatische locatiebepaler” van BVN gesleuteld te worden.
Hier moet ik mij compleet bij aansluiten.
Woon in Thailand en Lokale tijd is 15:56, maar BVN geeft aan
maandag, 6 juni 2011 | 10:56
in ,

Dus een foute tijd en ook geen locatie.
iammike

Berichtdoor BVN admin » ma 06 jun 2011, 10:41

De locatiebepaler is altijd handmatig te overrulen. Het werkt inderdaad niet indien uw IP verborgen is, of indien u geen toegang heeft tot google maps.

Indien een IP adres niet gezien wordt, wordt de NL tijd aangegeven, dus dat klopt in uw geval. Op he landkaartje aan de rechterkant is dit handmatig aan te passen na invulling van een (grote) plaats i.c.m. het land.
BVN admin
Beheerder

Website: http://www.bvn.tv

Berichtdoor Davis » zo 30 okt 2011, 07:47

Wij zijn nu een jaar verder en het probleem is nog niet opgelost.
Davis

Berichtdoor joseph44 » di 01 nov 2011, 04:58

Ff kijken of mijn locatie goed staat.......

Staat goed........en werk met Moz FF en laat de cookies lopen totdat ze vervallen of totdat ze verwijderd worden.
joseph44

Berichtdoor aammerlaan11 » ma 26 dec 2011, 18:10

Mijn IP zit in Kansas, terwijl ik in Florida zit te zitten.
Handmatig aanpassen werkt alleen maar voor de huidige sessie, volgende keer weer helemaal overnieuw doen. Dus dat advies is dus duidelijk van een ondeskundig persoon of van iemand die zich niet duidelijk kan uitdrukken. Een beetje exacte aanpak is hier wel gewenst.
ECHTER op mijn iPad van het Apple genie Jobs gaat het altijd goed en zo'n genie was hij eigenlijk toch ook niet. Maar desalniettemin ga eens te rade bij de Apple software, misschien kunt U daar nog iets van leren om het voor gewone PC Internet gebruikers ook simpel te maken.
Verbazingwekkend is Uw onwil om na zoveel jaren dit probleem nou eens echt radicaal op te lossen

1. Hoe moet ik dit bericht nu opsturen ?. Is dat bevestig of opslaan ? Waarom geen tab met "opsturen". Als ik verkeerd gok ben ik dit bericht kwijt. Zonde van de tijd.

2. Waarom altijd dat onbeschofte gedoe van mensen met "jij" en "jouw" aan te spreken. U en Uw getuigd van respect en zolang je de mensen niet echt kent begin daar mee. BVN is hard op weg om bij mij in de Jij en Jouw categorie terecht te komen
aammerlaan11

Terug naar “%s” TV-gids online