tv gids app

tv gids app

Berichtdoor Felskamp » za 04 mei 2013, 20:38

ik vroeg me af of er een app is voor de tv gids. Uit oudere berichten blijkt van niet, maar vraag me toch af of die intussen bestaat of in de maak is.

De online tv gids raadplegen is op zich geen probleem maar op een tablet kan ik de rode schuifjes niet naar beneden schuiven, en kan dus de programmering helemaal niet bekijken. Dus als er geen app in de maak is, dan misschien een andere manier om door de programma's naar beneden te scrollen op tablets.

Dank!
Felskamp

Re: tv gids app

Berichtdoor Felskamp » ma 10 jun 2013, 00:48

Nou, de rode schuifjes zijn weg op de homepagina, via de tablet en ik kan door de programmas scrollen. Dank!
Felskamp

Berichtdoor Felskamp » ma 10 jun 2013, 00:53

Oeps te vroeg gejuicht, dat kan alleen als de pagina nog niet helemaal geladen is, hetgeen ook lang duurt hier in Niger.. Zodra de pagina geladen is heb ik weer rode schuifjes waar ik niets mee kan op een tablet. Help me de programmering op een tablet te zien alstublieft... Anders heb uk niet veel aan deze website als gids.... Merci
Felskamp

Berichtdoor BVN programmering » ma 10 jun 2013, 12:04

Door verderop in de schuifbalk te klikken verschuift deze naar beneden. Een aanpassing waarbij het mogelijk is om te scrollen volgt.
BVN programmering

Berichtdoor Felskamp » vr 14 jun 2013, 20:53

Dank! Dit had ik nog niet zelf uitgevonden!
Felskamp

Terug naar “%s” TV-gids online