Tijden in nieuw gids

Tijden in nieuw gids

Postby johanr » Mon 13 Aug 2018, 04:58

Na de laatste recentelijke verandering van de online gids (www.bvn.tv/gids) kan ik geen draad meer knopen aan de tijden.

Ik woon in Oregon (USA West coast = UTC - 7, oftwel USA East -3 uur)
Op mijn tablet (iPad air 2) krijg ik de Denver tijd.
Op een Windows 10 PC gaat het naar Amsterdam, zowel met Edge, Chrome als Firefox als browser . Huh ?
Op geen van allen kan ik een andere zone kiezen, de 'javascript' of wat het ook is werkt niet.

Heeft iemand enig idee?

Alvast bedankt,

Johan
Corvallis, Oregon, V.S.
johanr

Re: Tijden in nieuw gids

Postby JohnCV » Thu 16 Aug 2018, 23:26

Johan,

Ik heb dezelfde problemen vorige week ondervonden. Voordien werkte alles naar wens . . . totdat het kennelijk noodzakelijk geacht werd aan de website te sleutelen. Online nieuwsbrief gaf Amsterdam als mijn woonplaats, de aanwijzing dit te veranderen, wat onmogelijk bleek etc.
Heb toen al gekeken of anderen in de US dit ook gezien hadden. Uiteindelijk zag jouw ervaring gedateerd 12 Augustus.

Ten einde raad stuurde ik een boodschap naar "reacties@bvn.nl" het afgelopen weekend en vond een nieuwe nieuwsbrief met de woonplaats veranderd in Denver. Tijden nog niet ideaal , maar in elk geval in de goede richting en meer bruikbaar.

Ben er van overtuigd dat wij niet de enigen waren die problemen hadden.

Als de BVN Administratie in Hilversum dit ziet zou ik ze graag willen vragen meer tests uit te voeren alvorens een update op het internet te verspreiden.
Hoop dat bij jou ook correcties waarneembaar zijn. Ben zelf bereid behulpzaam te zijn als "beta tester".

Groeten,
John
JohnCV

Re: Tijden in nieuw gids

Postby JohnCV » Thu 16 Aug 2018, 23:28

Johan,

Ik heb dezelfde problemen vorige week ondervonden. Voordien werkte alles naar wens . . . totdat het kennelijk noodzakelijk geacht werd aan de website te sleutelen. Online nieuwsbrief gaf Amsterdam als mijn woonplaats, de aanwijzing dit te veranderen, wat onmogelijk bleek etc.
Heb toen al gekeken of anderen in de US dit ook gezien hadden. Uiteindelijk zag jouw ervaring gedateerd 12 Augustus.

Ten einde raad stuurde ik een boodschap naar "reacties@bvn.nl" het afgelopen weekend en vond een nieuwe nieuwsbrief met de woonplaats veranderd in Denver. Tijden nog niet ideaal , maar in elk geval in de goede richting en meer bruikbaar.

Ben er van overtuigd dat wij niet de enigen waren die problemen hadden.

Als de BVN Administratie in Hilversum dit ziet zou ik ze graag willen vragen meer tests uit te voeren alvorens een update op het internet te verspreiden.
Hoop dat bij jou ook correcties waarneembaar zijn. Ben zelf bereid behulpzaam te zijn als "beta tester".

Groeten,
John
JohnCV

Return to “%s” TV-gids online