Ontvangstijd

Ontvangstijd

Berichtdoor wowo87 » vr 15 mei 2015, 16:14

De programma's van BVN worden niet uitgezonden cfm. Bali-tijd. Wij ontvangen sinds vandaag 15 mei de programma's plotseling op de Holland-tijd en dat is niet de bedoeling. Mij bleek dat BVN idd een tijd aangaf 6 uur vroeger dan hier het geval was. Die tijd heb ik inmiddels op internet kunnen aanpassen, maar dat blijkt niet door te werken op de uitgezonden programma's. Wij ontvangen vandaag dus Sesamstraat, Blokken etc. in de avond en missen derhalve Pauw.

Wat te doen? Kunt u e.e.a. verhelpen?
Vast bedankt
Robert Haverschmidt
wowo87

Re: Ontvangstijd

Berichtdoor charlyuap » za 16 mei 2015, 11:46

Hallo Robert en andere Thaicom kijkers,

je kunt en moet er helemaal niets aan doen, maar gewoon afwachten tot het hersteld wordt.
Het probleem zit hem namelijk in het feit dat het "delay=vertragings apparaat" eruit heeft gelegen, inmiddels is het weer hersteld.
Dit delay systeem zorgt er voor dat wij hier 's avonds niet naar het jeugdprogramma zitten te kijken en 's nacht naar het grote mensen programma.
Advies:
niets eraan doen en als je Pauw gemist hebt ga je via internet naar de volgende link:
http://www.npo.nl/uitzending-gemist
en kun je het alsnog zien, zo doe ik het ook de laatste tijd.
Wil je de uitzending bewaren of bewerken dan sla je het op via een programma zoals "Gemiste downloader".
Suc6,
mvg,
Charly 8-)
charlyuap

Terug naar “%s” Azië