Verschrikkend Geluid

Verschrikkend Geluid

Berichtdoor omaandopa » ma 09 feb 2015, 10:22

:evil: Keek verleden week naar een prachtig prgramma "Nederland Waterland" prachtig tot dat de muziek begon ik heb naar de rest van het programma gekeken zonder het geluid want dat was gewoon afschuwelijk.

En dit is niet de eerste keer want het komt regelmatig voor, ik heb al eens eerder een bericht gestuurd naar de redactie en werd aanbevolen om mijn sateliet ontvanger af en aan te zetten wat natuurlijk onzin is want de BVN is de enigste zender van de 89 zenders waar het geluid klinkt als of een gramofoon plaat te langzaam draaid.

Ik hoop dat het verbeterd in de toekomst.

Aad Vogel
omaandopa

Re: Verschrikkend Geluid

Berichtdoor Tukituki » ma 09 feb 2015, 23:20

Hallo opa Aad,

Het zou handig zijn als u in uw berichten voortaan ook uw woonplaats vermeld zodat BVN en andere lezers zeker weten waar uw klacht vandaan komt. Ik zag in uw eerder berichten dat u net als ik in Nieuw Zeeland woont en dat de storing dus door de provider (GlobeCast) van de uitzending via Optus D2 wordt veroorzaakt. Ook Toon heeft dit bevestigd.
U kan op Forum ook (mijn) vele eerdere berichten over geluidstoringen nalezen. Het ligt niet aan onze apparatuur of instellingen hoewel BVN dit elke keer weer noemt. Wat een onzin.
BVN moet dit in orde maken met GlobeCast die de kwaliteit onvoldoende controleert.

Edward
Hastings, Nieuw Zeeland

:evil: Keek verleden week naar een prachtig prgramma "Nederland Waterland" prachtig tot dat de muziek begon ik heb naar de rest van het programma gekeken zonder het geluid want dat was gewoon afschuwelijk.

En dit is niet de eerste keer want het komt regelmatig voor, ik heb al eens eerder een bericht gestuurd naar de redactie en werd aanbevolen om mijn sateliet ontvanger af en aan te zetten wat natuurlijk onzin is want de BVN is de enigste zender van de 89 zenders waar het geluid klinkt als of een gramofoon plaat te langzaam draaid.

Ik hoop dat het verbeterd in de toekomst.

Aad Vogel
Tukituki

Terug naar “%s” Australië en Nieuw Zeeland