Weer geluidstoring Nieuw Zeeland en Australie

Weer geluidstoring Nieuw Zeeland en Australie

Berichtdoor Tukituki » di 02 apr 2013, 20:41

Globecast heft weer zitten slapen - ze controleren nog steeds de kwaliteit van hun uitzending onvoldoende.

Deze ernstige storing begon gisteravond (locale tijd dinsdag 2 april om 20.00u.) bij aanvang van 3 op Reis en duurde ook voort bij de gehele uitzending van Tros TV Show en waarschijnlijk nog veel langer. Het was niet om aan te horen en daarom onmogelijk om deze programma's te volgen.
Vanmorgen (woensdag 3 april om 06.45u.) was bij de uitzending van DWDD het geluid weer normaal.

Als Globecast gewoon goed hun werk zou doen had het problem binnen enkele minuten verholpen kunnen worden.
Nu hebben tienduizenden BVN kijkers hun favoriete programma's een hele avond moeten missen.

Edward
Hastings, Nieuw Zeeland
Tukituki

Re: Weer geluidstoring Nieuw Zeeland en Australie

Berichtdoor Toon » wo 03 apr 2013, 01:17

Inderdaad, het was goed mis met de BVN uitzending van gisteravond. (NZ-se tijd vanaf ca. 20.00u op dinsdag 2 april .) Beelden wel goed, maar het geluid was niet om aan te horen. Je kon er niets van verstaan.
Jammer. Heb nog even gecheckt rond 21.30 u en het was nog even slecht.

Vandaag (op dit moment tenminste, woensdag 3 april 13.15 u ) lijkt het weer in orde.
Toon

Berichtdoor nazelaer » wo 03 apr 2013, 02:09

De uitzending van Dinsdag gemist vanwege het vreselijk slechte geluid. Jammer het is mijn favorite avond.
Ik moest dus mijn troost zoeken bij TVNZ tot ik genoeg had van de commercials :cry: .
nazelaer

Berichtdoor hzirkzee » do 04 apr 2013, 01:33

Geen geluidsproblemen in Sydney, althans niet bij mij thuis.
hzirkzee

Berichtdoor Geeuwke » do 04 apr 2013, 14:16

Idd op 3 april was het goed mis.

Het geluid was 'horrible'. En ik denk nog, hmmmm, wellicht m'n decoder, ..... ff rebooten.
Resultaat, zelfde slechte geluid, en ..... beeld ook weg. Nog 2 keer rebooten, zelfde resultaat.

Ben maar, teleurgesteld, gaan slapen. :-(

Op 4 april was het idd weer in orde,

@hrikzee
- bedoelt u dat op 4 april bij u alles in orde was? If so, Dan klopt dat wel.
- Als op 3 april alles in orde was wanneer was dat dan? In Aussie is het 2 uur vroeger dan hier. :-)
- 'last but not least' als u geen problemen heeft, waarom dan wel een bericht plaatsen? Dit verward alleen maar, toch?

PS, 't zal je maar gebeuren dat op Koningsdag plaats grijpt. Wellicht ff extra checken BVN? Dank alvast.
Geeuwke

Berichtdoor brandnetel » vr 05 apr 2013, 23:48

Vandaag 6 April weer geluidstoring, tijdens P&W. TV maar weer afgezet. Het is er allemaal niet op vooruit gegaan.
brandnetel

Berichtdoor Tukituki » zo 07 apr 2013, 21:46

Vandaag 6 April weer geluidstoring, tijdens P&W. TV maar weer afgezet. Het is er allemaal niet op vooruit gegaan.
Inderdaad weer een soortgelijke geluidstoring van ongeveer 40 minuten tijdens de eerste uitzending van Pauw en Witteman op 6 april locale tijd. Het lag dus weer niet aan uw apparatuur of instelling. Het ligt aan Globecast.

Bij de herhaling van P & W 12 uur later was het geluid gelukkig weer normaal maar we moesten er wel heel laat voor opblijven.

Helaas reageert BVN niet meer op alle klachten uit onze region.

Je houdt nu je hart vast voor de live uitzending op 30 april van de troonwisseling. Moeten we weer uren missen?
Het zou mooi zijn als BVN van Globecast zou eisen dat er tijdens deze zeer belangrijke uitzending continu gelet wordt op de kwaliteit.

Edward
Hastings, Nieuw Zeeland
Tukituki

Berichtdoor hzirkzee » ma 08 apr 2013, 04:28

Hallo Geeuwke.

De bovengenoemde storingsberichten staan onder ``Australia and New zealand``.
Ik weet niet altijd waar u en andere kijkers wonen.

Ik plaatste mijn bericht dat ik geen storingen in Sydney heb ondervonden zodat BVN misschien een idee krijgt waar het wel en waar het niet stoorde. Ik deed dat niet om verwarring te veroorzaken.

Het spijt me als dat wel het geval was.

Vrgr.
hzirkzee

Berichtdoor tonada » di 28 mei 2013, 06:19

No problem here with a 900 m/m disk and in Fairlie SC
tonada

Terug naar “%s” Australië en Nieuw Zeeland