ontvangst in Turkije

ontvangst in Turkije

Berichtdoor marik » do 30 sep 2010, 17:51

Ik had al een bericht geplaatst maar bleek niet volledig. Sinds augustus niemand meer hier in huis (Turkije, Kas)geweest. BVN kan niet meer ontvangen worden, naar ik begrijp door een andere frequentie. Las er een van 10.815 maar daar reageert de ontvanger niet op. 6 cijfers pakt ie niet. Nog een andere oplossing? Handmatig instellen? Hoe gaat dat?
marik

Re: ontvangst in Turkije

Berichtdoor Publieksvoorlichting » vr 01 okt 2010, 09:28

Publieksvoorlichting

Website: http://www.bvn.tv

Berichtdoor marik » vr 01 okt 2010, 13:36

Ik heb gisterenavond beide methoden van de website uitgeprobeerd maar geen van beide manieren leverden resultaat op. Is er nog een manier?
marik

Berichtdoor Publieksvoorlichting » vr 01 okt 2010, 14:48

Oorzaak kan zijn: a). software blokkeert de ontvangst van de nieuwe transponder
b). zenders worden wel ingelezen, maar worden met een vreemde naam in het geheugen geplaatst, als voorbeeld UNKOWN 1, UNKNOWN 2 enz OF: a) Schotel optimaal uit (laten) richten b) LNB vervangen, deze kan gedurende de tijd minder gevoelig worden. Succes!
Publieksvoorlichting

Website: http://www.bvn.tv

Berichtdoor jw » vr 01 okt 2010, 15:59

Nòg een mogelijkheid: het geheugen zit vol en er is geen plaats voor nieuwe frequenties ...
Dit bericht is geschreven als forumlid, tenzij ondertekend als moderator.
Voor leden met ontvangst/schotel installatie vragen/problemen is het handig als zij hun locatie vermelden.
jw

Berichtdoor hrvanwoerden » di 22 feb 2011, 00:10

Sinds blijkbaar vorig jaar de frequentie is gewijzigd kan ik in Bodrum Turkije geen BVN meer ontvangen ook na een aantal malen een scan uitvoeren krijg ik wel kanalen maar geen signaal. Alle andere circa 2500 zenders kan ik wel ontvangen. Wat is er sinds de frequentiewijziging gebeurd, waardoor ik geen ontvangst meer heb?
Hans :twisted:
hrvanwoerden

Berichtdoor jw » di 22 feb 2011, 10:44

Tweeeneenhalfduizend ... da's knap! Dat doet niemand je na!

En zitten daar deze TV zenders bij?
3ABN International, CNL Evropa, Soyuz, Ru TV, Fashion TV Europe, Horn Cable TV, KurdSat, MKTV Sat, Thai TV Global Network, VTV 4, Rojhelat TV, Al-Alamia, ERT World, Markazi TV (USA), Myanmar International, Universal TV
en deze radio zenders?
3ABN Radio, Neo Zwei, The Overcomer, RNW 1, RNW 2, Rock Nation, 94 EFM, Makedonsko Radio, Voice of Vietnam, RNW 8, RNW 9, NET 105.8, Deytero 103.7, Trito Programma, ERA Spor 101.8, Voice of Greece, Radio Azadegan en Radio Dijla
Voor leden met ontvangst/schotel installatie vragen/problemen is het handig als zij hun locatie vermelden.
jw

Berichtdoor hrvanwoerden » di 22 feb 2011, 13:38

Ja, misschien een beetje overdreven, maar de teller liep wel op tot boven 2000, maar waarschijnlijk niet met gebruikmaking van alle nummers. Ik zit nu niet meer in Turkije maar de namen van de zenders komen me over het algemeen niet bekend voor.
De freqeuntie die ik gebruik is 12.207
hrvanwoerden

Berichtdoor rose » di 22 feb 2011, 15:36

Ik woon al jaren in Kusadasi / Turkije en ondervind geen probleem met de ontvangst van BVN.

Ik gebruik : Hotbird frequency : 10815 MHz symbol rate 27 500 Ks/s LNB setting 9750/10600

De laatste tijd wel klankproblemen .... vervormde klank : niet echt aangenaam

rose
rose

Berichtdoor jw » di 22 feb 2011, 21:52

Ja, misschien een beetje overdreven, maar de teller liep wel op tot boven 2000, maar waarschijnlijk niet met gebruikmaking van alle nummers. Ik zit nu niet meer in Turkije maar de namen van de zenders komen me over het algemeen niet bekend voor.
De freqeuntie die ik gebruik is 12.207
Oók boven de 2000 is een wereldkampioenschap dat je niet snel ontnomen zal worden. Op Hotbird 6,8 en 9 samen zitten - TV en radio gecombineerd - 1062 zenders dus ik denk eraan voor jou een heilig-verklaring aan te vragen. Je hebt bovennatuurlijke gaven! :)

Op 12.207 zal je BVN overigens nooit van z'n leven ontvangen. Het is even een moeite, maar kijk toch eens in de regio informatie.

Edit jw
Als ik je vraag om eens te kijken of je die andere TV en radio zenders kunt ontvangen dan is dat niet bedoeld als bezigheidstherapie maar om vast te kunnen stellen waar je probleem ligt en wat de oplossing kan zijn. Als dat je te veel moeite is moet ik dan de moeite nemen je te helpen?
jw

Terug naar “%s” Midden-Oosten