Bedankt of Thankyou BVN

Bedankt of Thankyou BVN

Berichtdoor Enjayh » vr 28 jan 2011, 20:31

As a pensioner who was born in Holland(Haarlem) I wish to thank the powers in charge of broadcasting to South Africa the continuation of BVN on the Multichoice Bouquet. You people just don't realise what an additional cost it would have been to us who have to turn every cent over and over before spending it on a new unwarranted installation :( . To stay in touch with my Dutch heritage and be able to share it with my children and grand children is for me very important 8-) . I just truly hope and pray that BVN WILL continue after May 2011 ... I just don't understand the reasoning behind the proposed change to Astra Sat :o . Hartelijke bedankt !!!!!!!!! :D
Enjayh

Geld terug van BVN

Berichtdoor Carolina » za 29 jan 2011, 10:19

Ik wil graag mijn geld terug van BVN. Ik heb R2410 gespendeerd om een ASTRA satelliet aan te schaffen, terwijl ik een satelliet heb om DSTV Multichoice te bekijken. Exclusief een bedrag om videocassettes te kopen om nu een en ander op te nemen. Heel onprofessioneel van BVN>
:evil:
Carolina

Re: Geld terug van BVN

Berichtdoor Petrander » wo 03 apr 2013, 13:23

IExclusief een bedrag om videocassettes te kopen om nu een en ander op te nemen.
Videocassettes? Serieus? Uit welke eeuw komt u?
Petrander

Terug naar “%s” Afrika