NIEUWE SES 5 KANAAL

NIEUWE SES 5 KANAAL

Berichtdoor Cor » do 12 jan 2017, 07:52

Ik heb gisteren mijn satelliet ontvanger naar de nieuwe SES 5 kanaal over geschakeld.

-Ten eerste, nogmaals bedankt voor deze gratis televisie, het is de enige TV waar wij ooit nar kijken en voldoet aan alles dat wij nodig hebben.

-Voor een aantal maanden had ik last van storingen en kon geen fout aan mijn kant vinden. Die zijn met de nieuwe frequentie verdwenen?!!

-De EPG die nu op het systeem zit is een zeer mooie toevoeging, als het zo goed werkt als het lijkt.

-De BVN app......... is er een mogelijkheid om Chromecast er aan toe te voegen voor diegenen die geen Smart TV hebben?

Bedankt
Cor

Re: NIEUWE SES 5 KANAAL

Berichtdoor Siempie » ma 06 feb 2017, 18:15

Sinds overschakeling naar de nuwe ses 5 kanaal ondervinden wij problemen met een beeld die "vriest" maar het geluid gaat gewoon door. Door een verwisseling van kanaal of de encoder af/aan te schakelen komt het weer goed. Gebeurt zo om het uur.
Wij ervaren geen problemen met de oude frequentie (die de 12de Februarie stopt).
Simon
Centurion
Gauteng
Siempie

Re: NIEUWE SES 5 KANAAL

Berichtdoor Cor » zo 19 feb 2017, 08:07

Mijn beeld kwaliteit is nog aanzienlijk beter dan voor deze "upgrade" en ik merk ook dat de downloads ( PVR recordings) van grotere formaat zijn.

Wat is de situatie met de EPG, het werkt alleen maar af en toe?
Cor

Terug naar “%s” Afrika