Geen ontvangst meer.

Geen ontvangst meer.

Berichtdoor Wilco » zo 05 nov 2017, 21:08

Helaas is in ieder geval bij mij geen ontvangst van BVN meer. Krijg de transponder niets een te pakken terwijl Hope en Esperance zo'n 30% ontvangst heeft. Zijn hier meer mensen die hier last van hebben.
Wilco

Re: Geen ontvangst meer.

Berichtdoor veenklaa » ma 06 nov 2017, 02:01

Hallo Wilco / BVN redactie,
Gelukkig er nog iemand met het zelfde probleem.... Ik ben vrijdag terug gekomen van een zakenreis en heb ook niks meer.

al van ontvanger gewisseld en van LNB maar niks hielp....... heb alleen "hope" channel en Experansa TV nog wel is het signaal zwakker dan voorheen.... maar ik moet heel eerlijk zeggen dat dit ook aan mijn andere ontvanger / LNB kan liggen.

BVN redactie.... any word here???
veenklaa

Berichtdoor Banjoman » ma 06 nov 2017, 05:47

ook hier (Mount Pleasant, en ook Turkey Point.) is BVN de laatste dagen niet meer te ontvangen
Banjoman

Berichtdoor will » ma 06 nov 2017, 13:31

Na een paar dagen erg gestoorde ontvangst, nu ook hier helemaal niets meer (Pichincha -Ecuador). Transponder ligt helemaal plat....
will

Berichtdoor will » ma 06 nov 2017, 13:31

Na een paar dagen erg gestoorde ontvangst, nu ook hier helemaal niets meer (Pichincha -Ecuador). Transponder ligt helemaal plat....
will

Berichtdoor veenklaa » vr 10 nov 2017, 17:36

Vraagje
Heeft iemand al weer ontvangst van BVN?
veenklaa

Berichtdoor Banjoman » di 14 nov 2017, 20:34

Sinds donderdag 9 Nov. heb ik weer ontvangst, maar het signaal is veel minder sterk dan voorheen.
overdag is het meestal niet verkrijgbaar, maar laat in de namiddag wordt het sterker.
Banjoman

Berichtdoor fuifnummer » do 16 nov 2017, 22:12

Hi Banjoman

Ik heb een aantal dingen opgemerkt.

Er was een storing ongeveer een maand geleden die te maken had met de upload bitrate (or whatever something technical). Dat is gefixed een ze hadden tegelijker tijd de zendpower hoger gemaakt.

Ik had nog nooit zoon sterk ontvangst. Signal in de 90 en qualiteit dik in de 80. Dus super ook voor de luitjes in Canada die op de grens van het sateliet bereik wonen.

Maar al snel merkte ik dat de zend power weer was gereduceerd want ik sta nu weer op een schamele 60% Jammer voor onze noorderburen en dat is de reden waarom ze in Canada vrijwel niets kunnen ontvangen.

Zonet had ik wel prima signal en quality maar geen beeld, terwijl de Aziaten prima binnen kwamen. <= Attentiepuntje voor de BVN technicy :idea:

Al met al is het hommeles de laatste tijd.

Fuif
fuifnummer

Berichtdoor veenklaa » vr 17 nov 2017, 20:11

Hallo Fuifnummer,
Hier in Canada (100km ten zuiden van Ottawa) is het "pet:
volgens BVN (Home2us) is het niet de sateliet maar is mjn ontvanger / lnb / kabels. het problem...
Ik heb het zelfde geconstateerd... ze hebben voor een week lang de power met ongeveer 30- 50% verhoogd... daarna... was het weer terug naar de oude stand (of slechter zelfs nu)
Heel af en toe komt het signal nu boven de ruis uit.. maar in kan geen "lock' meer krijgen.
De andere nog werkende transponder van deze sateliet kom 100% binnen (75% signal 100% quality).
Ik weet het niet meer hoe dit verder gaat.
veenklaa

Berichtdoor johanr » vr 17 nov 2017, 21:12

"volgens BVN (Home2us) is het niet de sateliet maar is mjn ontvanger / lnb / kabels. het problem..."

Het lijkt mij sterk dat dit bij meerdere kijkers, in verschillende delen van NA, op het zelfde moment het geval is...

Ik heb een grote dish, goede signaal kwaliteit, maar geen streams op de PID van BVN. Anderen of dezelfde transponder werken prima.
Go figure !

Johan
johanr

Terug naar “%s” Amerika