BVN-TV weg bij KMS München na satelliet wijziging

BVN-TV weg bij KMS München na satelliet wijziging

Berichtdoor ceesthoen » di 23 sep 2014, 07:45

En natuurlijk heeft ook het kabelnetwerk KMS in München Duitsland, dat BVN-TV via Eutelsat KabelKiok betrekt, de overstap van BVN naar Astra niet opgemerkt. Nou had ik zowel KMS als Eutelsat KabelKiosk zelf weken terug al op deze overstap gewezen, natuurlijk geen reactie gekregen. En sinds gisteren is BVN-TV dus "verdwenen". Mail gestuurd aan KMS, die het niet willen begrijpen: die "informatie-kaart" die nu getoond wordt, die zegt toch precies wat ik moet doen, nml opnieuw "zenderzoeken".....Hoe je als kabel-boer zo ongelooflijk stom kan zijn en zulke onzin aan je klanten durft te schrijven begrijp ik echt niet ! KMS rekent trouwens EUR 2,95 per maand voor de doorgifte van BVN-TV.

Nou is feitelijk het enige TV programma waar ik naar kijk Thuis. En dat blijkt sinds een jaartje ook via YouTube met 1 dag (bij BVN-TV met 1 week) "vertraging" op te roepen te zijn.

Naar het "8 uur journaal" kijk ik al lang niet meer: dat is om 20:40 uur bij BVN-TV, dus "oud nieuws", voor zover TV journaals tegenwoording nog "nieuw" nieuws hebben.
München - Duitsland
ceesthoen

Re: BVN-TV weg bij KMS München na satelliet wijziging

Berichtdoor BVN distributie » wo 24 sep 2014, 10:31

Wij hebben zowel KMS München en Kabelkiosk ingelicht, hopende dat zij deze verandering gaan door voeren.
BVN distributie

Re: BVN-TV weg bij KMS München na satelliet wijziging

Berichtdoor ceesthoen » do 25 sep 2014, 17:09

En dat heeft inmiddels effect gehad WANT er is weer BVN-TV, met Teletekst en met EPG ! Dank dank dank dank !
München - Duitsland
ceesthoen

Terug naar “%s” Europa