Geen EPG meer bij BVN-TV via KMS - KabelKiosk München 81379

Geen EPG meer bij BVN-TV via KMS - KabelKiosk München 81379

Berichtdoor ceesthoen » di 29 apr 2014, 06:52

Sinds ongeveer een week is er bij het kabelTVnet KMS, dat BVN-TV via KabelKiosk voor EUR 2,95 per maand aanbiedt, geen EPG meer.

In m'n beste Duits heb ik daarom zojuist KMS het volgende geschreven:

Hallo KMS Team !

Ich habe via KMS KabelKiosk "BVN-TV", ein Holländisch/Flämisch-sprachiche Sender: für mich als Holländer SEHR interessant. Leider wird seit einige Tagen bei BVN-TV kein EPG Info's mehr mit-geschickt, wodurch auf mein TV keine Aufnamen auf eine Festplatte mehr möglich sind.

Wenn es technisch umsetzbar wäre, wäre ich SEHR froh wenn KMS / KabelKiosk wieder EPG bei BVN-TV mitsenden würde.

Danke sehr im Voraus für Ihre Mühe,

MfrGr,
München - Duitsland
ceesthoen

Re: Geen EPG meer bij BVN-TV via KMS - KabelKiosk München 81

Berichtdoor ceesthoen » di 29 apr 2014, 09:08

KMS is altijd zeer vlot en schreven me net: doet u svp opnieuw "zenderzoeken". Ik "zenderzoeken" gedaan, nog steeds geen EPG. Ik weer KMS geschreven. Die lieten nu weten dat ze gaan overleggen met KabelKiosk want het lijkt er op dat die om wat voor reden dan ook EPG "strippen". Wordt vervolgd....
München - Duitsland
ceesthoen

Re: Geen EPG meer bij BVN-TV via KMS - KabelKiosk München 81

Berichtdoor ceesthoen » di 06 mei 2014, 16:49

Er kwamen zeeeer vreemde reacties van KMS München. Ze wilden oa mijn antenne-doos komen uitwisselen en beweerden dat EPG niet "meegezonden" wordt maar via de kaboutertjes in de TV "wandelen". Dus heb ik KMS vorige week de oren gewassen. En ziet.... Vandaag kwam er mail: eh... er is weer EPG bij BVN-TV hoor. Geen woord van "excuus" maar goed: inderdaad: er is weer EPG bij BVN-TV op het kabelnet van KMS München !
München - Duitsland
ceesthoen

Terug naar “%s” Europa