boeken en tijd voor max

boeken en tijd voor max

Berichtdoor montemarri » do 07 jan 2016, 12:02

geachte bvn
waar zijn "boeken" en "tijd voor max" gebleven?
Vooral tijd voor max zou niet mogen ontbreken. Heel triest
Wanneer krijgen wij Dokter Deen te zien?
Met vriendelijke groet
Lisa Montemartini
montemarri

Re: boeken en tijd voor max

Berichtdoor BVN admin » do 07 jan 2016, 15:27

Vanaf 1 februari start Dokter Deen bij BVN, http://www.bvn.tv/programma/Dokter_Deen.

De programma's Boeken en Tijd voor MAX zijn momenteel niet ingepland omdat er geen ruimte is in het schema.
BVN admin
Beheerder

Website: http://www.bvn.tv

Berichtdoor meijnhardt » zo 10 jan 2016, 08:00

Leuk dat dokter Deen weer terugkomt. Het programma “Tijd voor Max” zou in de plaats kunnen komen van “Opsporing Verzocht”. Het is mij niet duidelijk waarom jullie dit programma uitzenden. We kunnen in het buitenland geen enkele bijdrage leveren m.b.t. tips. Het is geen programma voor Nederlanders die geëmigreerd zijn. Daar komt bij dat ik die ellende en criminaliteit uit Nederland niet wil zien. Ik kijk wel weer als het programma is afgelopen.

Ik informeerde onlangs naar het programma “Oud en Nieuw”. Dat werd uitgezonden om ongeveer 20.40 uur. Nu gaan jullie verder op 15 januari met het programma in de middag. Op 16 januari start een nieuw programma om 20.40 uur. Was het niet logischer geweest om hier het vervolg van “Oud en Nieuw” te programmeren? Dan hadden we de serie kunnen blijven volgen.
meijnhardt

Berichtdoor Greta » do 11 feb 2016, 14:34

Ben het eens met wat Meijnhardt schreef over Osporing verzocht. Maar ook programma's als Nick en Simon-the Dream, Jan is de Beste,herhalingen van Familie reunie zitten nederlanders in het buitenland daar echt op te wachten.
Greta

Terug naar “%s” Programma verzoek