Verkiezingsuitzending om 20.00 NL tijd beginnen

Verkiezingsuitzending om 20.00 NL tijd beginnen

Berichtdoor wimyogya » wo 18 mar 2015, 20:06

Dag,

Ik maak me ondanks het gevorderde uur op voor de verkiezings/uitslagenavond van de NOS, om 20.30 NL tijd, 02.30u mijn Indonesische tijd.
Verzoek:
Begin dit soort verkiezingsavonden voortaan niet om 20.30, maar om 20.00 uur: met het aan de uitslagenavond voorafgaande journaal.
Een deel van dat journaal zal altijd in het teken staan van de verkiezingsuitzending die volgt, dus dan ben je meteen helemaal bij.
Bovendien:
Als de uitslagenavond de normale programmering 'wegdrukt' kan dat voor sommige kijkers betekenen dat het 20.00uur-journaal helemaal niet bekeken kan worden, omdat op dat moment de verkiezingsuitslagen lopen.
Overigens:
Wat is de normale procedure bij dit soort ingelaste live-uitzendingen? Worden die 12 uur later automatisch herhaald, m.a.w. overschrijven ze ook 12u later de normale programmering?

Dank en groet,
Wim van Kuijk

PS:
Pas na plaatsing zie ik voor het eerst het nieuwe lettertype. Onprettig smal. Overweeg een breder of groter font. Dank!
wimyogya

Re: Verkiezingsuitzending om 20.00 NL tijd beginnen

Berichtdoor jw » wo 18 mar 2015, 21:26

Wim, het lettertype is de Interstate Condensed. Hoogwaarschijnlijk gekozen vanwege de uitmuntende leesbaarheid bij kleinere corpsen. Jij vindt het niet zo'n goede keuze, maar ik vindt het een prima keuze.
jw

Re: Verkiezingsuitzending om 20.00 NL tijd beginnen

Berichtdoor BVN programmering » do 19 mar 2015, 10:36

Ik maak me ondanks het gevorderde uur op voor de verkiezings/uitslagenavond van de NOS, om 20.30 NL tijd, 02.30u mijn Indonesische tijd.
Verzoek:
Begin dit soort verkiezingsavonden voortaan niet om 20.30, maar om 20.00 uur: met het aan de uitslagenavond voorafgaande journaal.
Een deel van dat journaal zal altijd in het teken staan van de verkiezingsuitzending die volgt, dus dan ben je meteen helemaal bij.
Bovendien:
Als de uitslagenavond de normale programmering 'wegdrukt' kan dat voor sommige kijkers betekenen dat het 20.00uur-journaal helemaal niet bekeken kan worden, omdat op dat moment de verkiezingsuitslagen lopen.
Hele goede suggestie, daar zullen we de volgende keer rekening mee houden.

Overigens:
Wat is de normale procedure bij dit soort ingelaste live-uitzendingen? Worden die 12 uur later automatisch herhaald, m.a.w. overschrijven ze ook 12u later de normale programmering?

Normale procedure is dat we ingelaste live uitzendingen niet 12 uur later nog eens herhalen.
BVN programmering

Terug naar “%s” Programma verzoek