BVN met de (internet) tijd mee?

BVN met de (internet) tijd mee?

Berichtdoor Vreugdenhil » zo 07 nov 2010, 20:30

.Op dit forum zie ik onderwerpen langs komen dat men BVN niet kan ontvangen in het buitenland e.d. met een schotel.

Wat ik nou niet begrijp, waarom zet BVN niet gewoon de uitzendingen op internet? Tegenwoordig kan je overal internet ontvangen en dan maakt niet meer uit waar je zit.

Ik zie mij echt niet een schotel lopen stellen in het internettijdperk waarwe nu in leven. Volgens mij is dat helemaal uit de tijd.
Trouwens, voor mij is de enige reden om een schotel aan te schaffen is dat ik geen Studio Sport kan zien op zondagavond als ik in het buitenland zit. Dus als iemand een oplossing heeft...?
Geen schotels voor mij! :)

MVG

Robert Vreugdenhil
Vreugdenhil

Re: BVN met de (internet) tijd mee?

Berichtdoor jw » zo 07 nov 2010, 22:21

Overal Vreugdenhil, overal? En zo ja, met welke bandbreedte - of gebrek daaraan ... Telkens even stoppen omadat de download het niet kan bijhouden. En dan, op een monitor-size schermpje kijken? Eén voor één, want meer passen er nier voor zo'n scherm.

over Studio Sport, dat is eenvoudig genoeg. Dat wil zeggen als jij, Vreugdenhil, de rechten wilt betalen. Wil je best hè?

Vreugdenhil? of misèredal?
Dit bericht is geschreven als forumlid, tenzij ondertekend als moderator.
Voor leden met ontvangst/schotel installatie vragen/problemen is het handig als zij hun locatie vermelden.
jw

Berichtdoor BVN admin » ma 08 nov 2010, 08:37

BVN heeft niet de rechten om via Internet uit te zenden. Wij verwijzen u graag door naar Uitzending Gemist.
BVN admin
Beheerder

Website: http://www.bvn.tv

Berichtdoor canbelg » wo 08 dec 2010, 19:50

In Noord-Amerika, maar wellicht ook in andere delen van de wereld, bestaan er andere mogelijkheden via een set-top box (bv. Getnextv in onder meer Canada en USA) om buitenlandse zenders aan te bieden. Dit is een gesloten abonnee-systeem waarbij in de regel tegen betaling zenders van een bepaalde taalgroep worden aangeboden. Het voordeel is dat wie geen schotel kan plaatsen toch de mogelijkheid zou krijgen om bijvoorbeeld BVN te zien. Zou BVN interesse overwegen om via deze technologie meer kijkers te bereiken?
canbelg

Berichtdoor Publieksvoorlichting » vr 10 dec 2010, 10:34

@Canbelg: dit is helaas niet mogelijk omdat het beleid van BVN erop gericht is free-to-air te ontvangen te zijn (zonder tussenkomst van een provider en zonder abonnementskosten).
Publieksvoorlichting

Website: http://www.bvn.tv

Berichtdoor canbelg » vr 10 dec 2010, 20:28

Wat als diezelfde provider bereid zou zijn om BVN "free to air" gratis aan te bieden? GetNext TV heeft een aantal (weliswaar Engelstalige) stations als Al Jazeera, CBC Newsworld, Fox News en RT die gratis worden aangeboden. Dus in principe zou dat kunnen als die partij daartoe bereid is?
Er is overigens al samenwerking tussen Ethnic Channels Group (Nextv in Canada) in de US met Euro-World Network die BVN via de satelliet gratis verspreid i.s.m. Home2US.
canbelg

Berichtdoor b.kuyper » za 11 dec 2010, 13:07

Ik denk dat Robert Vreugdenhil alleen in de snelle westerse maatschappij komt. Hier in Tanzania zijn we nog lichtjaren verwijderd van snel internet waarmee je TV kunt kijken.
We zijn al blij als we een Youtube filmpje zonder haperen kunnen afkijken.
Kortom: geen BVN op het internet
b.kuyper

Berichtdoor jw » za 11 dec 2010, 14:58

... Hier in Tanzania zijn we nog lichtjaren verwijderd van snel internet waarmee je TV kunt kijken ...
Ooit aan Internet via satelliet gedacht?
Dit bericht is geschreven als forumlid, tenzij ondertekend als moderator.
Voor leden met ontvangst/schotel installatie vragen/problemen is het handig als zij hun locatie vermelden.
jw

Berichtdoor Margaretha » vr 14 jan 2011, 10:43

Wat van al die oudere nederlanders die teruggaan naar de moedertaal, en erg van BVN genieten en geen computer hebben, daar eens aangedacht Vreugdenhil?
Margaretha

Berichtdoor tonada » za 15 jan 2011, 04:58

Wat van al die oudere nederlanders die teruggaan naar de moedertaal, en erg van BVN genieten en geen computer hebben, daar eens aangedacht Vreugdenhil?
Eindelijk eens een verstandige vrouw aan het word. :oops:
tonada

Terug naar “%s” Over dit forum