BVNLIVE

BVNLIVE

Berichtdoor Rentnerin » ma 13 apr 2015, 09:54

Het is een verheugende nieuwe ontwikkeling, de mogelijkheid BVN als livestream te ontvangen. Alleen jammer dat deze op mijn smartphone niet werkt. Ik heb een Motorola G2 en ik heb Google Chrome gebruikt maar ik krijg helaas alleen een zwart veldje met de mededeling dat de livestream niet online is, terwijl ik aan de pc zit en het dus checken kan. Daar werkt het wel. Ik hoop dat de ontvangstmogelijkheden nog verbeterd worden want het is toch wel heel leuk als je onderweg bent en dan even iets kunt bekijken, toch? Of kan ik dat anders instellen op mijn mobieltje?
Rentnerin

Re: BVNLIVE

Berichtdoor Lausitz » ma 20 apr 2015, 21:15

Ik ben verheugd over de live stream van BVN.
Ik heb immers niet altijd de mogelijkheid BVN via de satelliet te bekijken.
Of om even snel BVN via de computer te bekijken.
Verder loopt het beeld redelijk goed via een redlijk langzame DSL verbinding.
Echter heb ik in de Chrome browser een grote witte balk boven in beeld.
Overigens heb ik dat op alle pagina`s van BVN.
Lausitz

Re: BVNLIVE

Berichtdoor Rentnerin » ma 04 mei 2015, 07:20

Ik was waarschijnlijk te voorbarig, ik heb er weer wat bijgeleerd.
Ik had die tream gelijk terwijl ik aan de pc zat uitgeprobeerd maar ik heb hier thuis - wij wonen een paar kilometer buiten een dorp, dus werkelijk heel landelijk - een lammenadige internetverbinding en over de wlan van mijn pc liep dat op die smartphone niet. Nu had ik (bij ALDI) een maand snel internet geboekt, dus een kleine hoeveelheid snel en dan de rest van de maand gewoon langzamer. Toen ik gisteren bij een vriendin was, wilde ik haar iets van DWDD, de tv draait door, laten zien en ik zag weer die button BVN-LIVE en nu liep het zonder probleem.

Die witte balk op je scherm gaat weg, wanneer je rechts onderaan dat symbooltje "fullscreen" aanraakt. Net als bij YouTube. En je kunt dat ook weer terugdoen, als je wilt afsluiten.
Rentnerin

Terug naar “%s” Over dit forum